2 Mayıs 2011 Pazartesi

yalnız akşam-lar

ne planlar yapmışım, o 3-5 saate ne çok şey sığdıracağımı düşünmüşüm allaam. olmadı, yetmedi işte. bi tencere biber dolması, bi seans maç, biraz temizlik hepi topu bunlarmış. daha cd'ler yeni cici kutularına giremedi, oysa evimiz 2+1 olmuş, bunun keyfini bile doya doya çıkaramadım. eşyaları oynattık biraz yerinden ama ıı-ıh kesmedi, o kitaplık yan döndürülcek üzerine çerçeveler, kutular dizilecek... kafada herşey net de uygulamaya gelince hep bi bahane, hep bi ıvır-zıvır işler, hep bu kadının şuçu! yok iki haftadır ortada, aklıma geldikçe iki gömlek bi pantalon ütüleyip aradan çıkardım, kafamda kezban bandımla.

geçti gitti koca akşam.

bazen lazım böyle diyorum akşamları da beni takan yok, dalga geçiyorum sanılıyor. kapatalım televizyonu, yakalım mumlarımızı bi de feneri tabi, açalım şöyle mırıl mırıl bi müzik. ben kafamdakileri yapayım tek tek. yaptıkça mutlu olayım, daha da yapasım gelsin.

gelsin e-mi...


 


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...