26 Mayıs 2011 Perşembe

bir başlarsam susabilir miyim acaba

bitemedi bu ay.
geldiği gibi gidemedi, yapıştı kaldı sanki sırtıma üstümdeki hırka gibi. öyle hızlı geçtik ki kıştan yaza, birgün mont giyerken ertesi gün kısakollu dışarı çıkmak, çıplaklık hissi verir oldu. hala örtünme içgüdüsüne sahibim, hırkam ve gösteremediğim cıbıl kollarım...

bi heyecanlanmıştık ya, daha evlenmeden önce bile aklımızın kaldığı şeye sahip olacağız diye öyle heveslendirmişim ki kendimi, bu mayıs aldı gitti işte...şimdi nolcaktı biliyormusun blogcum, işten eve pek rahat gidecektim, otobüs itişi-tıkışı kapı önünde sıkışma paniği geçirmeyecektim, sonra alıcaktım havlumu evimin önünde güneşlenecektim. bana hala öğrencilik evimi hatırlatan yığınlar, boş özensiz odalar tarih olcaktı.

başka ne yaptın mayıs?
bir ay sonra tatilmiş bana, 1 haftam varmış 24 saatinin hepsi benimmiş. elle tutulur bişiy var mı.... bitek benim hevesimle olmuyor bu işler, son güne bırakılmıyor maalesef. yine bi gazla başladığımız iş yarıda kalıyor.

mayıs için -hayaller kurmuştuk ve gerçek oldu demek istiyorum. daha 4 günün var, güldürceksen hızlı ol yoksa çekgit, arkadan gelene mani olma zira ondan daha çok şey bekliyorum.

1 yorum:

sünter dedi ki...

Elif´cim hayirlisi neyse o oluyor be güzelim üzme kendini sen....Hem gerceklesmemis olan gerceklismiyecek diye bir kanun yokki belki daha güzeli olacak:)
Öpüyorum seni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...